Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

onsdag 21 mars 2012

Till den som bryr sig

Kossan har startat en ny blogg. Hon säger att den inte ska handla lika mycket om mig utan om henne. Kul kul cykelhjul.

Om någon (mot förmodan) skulle vilja läsa den så finns den här http://hemmahosfrugris.wordpress.com.

Hej då från Nils.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar