Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

torsdag 15 december 2011

Bloggens vara eller att inte vara

Vi har fortfarande inget bredband och jag har inte orkat blogga med mobilen. Och även om jag saknar bloggandet till viss del så det har faktiskt känts rätt skönt. Jag har slutat att tänka på bloggformuleringar så fort mer eller mindre ointressanta händelser inträffar i mitt liv.

Jag har i vart fall bestämt mig för att ta en paus i bloggandet fram till nyår. Jag har sett att det är en tapper skara som besöker bloggen trots att den inte levererar så mycket nu. Jag lovar att berätta om bloggens framtid när jag bestämt mig. Sen får vi se om det blir att den kommer tillbaka som innan, i en ny form eller inte alls.

God Jul på er!

5 kommentarer:

  1. Jag vill att du ska fortsätta blogga! Du skriver så roligt och jag vill veta hur nya huset blir och hur det kommer gå för Nils på förskolan! Ta en paus, men sluta inte snälla...?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också din bogg, och att läsa om kombinationen och vardagsbesvären med hus, jobb och dagis ser jag fram emot!!! /Carolina

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla ni. Jag ska ta mig en ordentlig funderare =).

    SvaraRadera
  4. Jag vill med läsa!! Och se bilder från er vackra slott!

    SvaraRadera
  5. Jag vill inte att du ska sluta blogga. Jag vill fortsätta läsa om Nils. Tänk vad roligt för Nils att läsa det här sen. Och för er!

    SvaraRadera