Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

lördag 26 november 2011

Lite bilder från helgen

Fredagsmys


!!!!!!
Lördagens skörd 

Stackars bloggen har inte fått mycket kärlek det senaste. Förmodligen kommer det fortsätta så eftersom vi flyttar på tisdag och jag vet inte hur snabbt vi kommer få in Internet i huset. Får se om jag hinner med några inlägg innan dess...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni har en del packat! Det är roligare att packa upp sen, i alla fall när det gäller flyttlass, tycker jag, om man har packat bra uppmärkt och det har ni säkert!
    Underbart att flytten är så nära nu! Spännande!
    Vad bra att jobbkursen var så bra och att du inte hade glömt allt. =) Låter som en vilsen tonåring... Haha!! Jag förstår vad du menar. Lycka till med flytten!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi hade inte märkt upp så mycket men det gick bra ändå. Man har fått bära några lådor några extra våningar men jag försöker och se det som träning =).

    SvaraRadera