Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

söndag 24 april 2011

Bilder från påskaftonen

På väg till Ugglarp 

Nils var på strålande humör 

Det blev lite bättre när han slapp sitta i bilbarnstolen och fick ut och kolla på myrorna

Nils träffar Lloyd 

Farfar ville också mysa med Lloyden lite


Einar var också där. Här med pappa Hugo

Nils fick lov att dra i Emblas hår 



Och gå i strumplästen
Flickorna tittar på myror. Om några år är det Nils, Lloyds och Einars tur =). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar