Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

lördag 7 maj 2011

Filmtips

Idag fyller Nils 10 månader men ett inlägg om det får vänta till imorrn.

Jag ville bara tipsa om en väldigt fin italiensk film som jag och G just sett, Cinema Paradiso. Söt som socker är den. Om du gillar filmer som Livet är underbart och Det stora blå så se den bums!


1 kommentar:

  1. Det stora blå är en av mina favoritfilmer! Och så älskar jag Italien. Så tack för tipset!

    SvaraRadera