Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

söndag 9 oktober 2011

Tapet till lekrum

Som jag skrivit tidigare har vi fortfarande inte bestämt om och hur vi ska renovera i huset. Men det skadar ju inte att hålla ögonen öppna för saker man tycker om. Såg den här tapeten i tidningen Plaza Interiör. Den kanske kunde bli fin i Nils blivande lekrum. I tidningen hade man den på en stor vägg och så hade man målat vitt på resten av väggarna. Man jag tänker att den är tillräckligt neutral för att ha på alla väggarna. Speciellt eftersom den vita panelen bryter av.

Så här såg Nils lekrum ut på Hemnet.


Sovrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar