Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

måndag 10 oktober 2011

Uppdatering provannons

Nu har tiden för min tröj-annons löpt ut. På Traderas förstasida stod det att Odd Molly var väldigt populärt. Det gällde tyvärr inte min kofta. 105 kr fick jag och det orkar jag inte sälja den för. Jag vill ha minst 300 kr för att pallra mig till ett Schenkerställe. Annars har jag hellre koftan själv eller ger den till någon. Som tur är kan man välja att sätta ett lägsta försäljningspris på sin Traderaannons så man slipper göra en oönskad dålig affär.

53 kr kostade annonsen. Trots att jag inte fick sålt tröjan. Jag kan inte säga att den här Traderaerfarenheten har gett mig blodad tand. Jag tror jag håller mig till att köpa saker i fortsättningen. 

2 kommentarer:

  1. Trist att höra! Jag budar just nu på ett par stövlar till Elise. Det är roligt att köpa saker där iaf! Fast jag förstår att du inte blir taggad att sälja mer där. Inte jag heller. Tack för undersökningen.

    SvaraRadera
  2. Mycket roligare att köpa. Lycka till med stövlarna!

    SvaraRadera