Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

lördag 25 december 2010

Från allt till inget..

En fördel med att trappa ned amningen är ju att man får lite mjukare avvänjning för egen del. Det är inte så skönt att gå från allt till inget kan jag säga nu efter en halv dag. Bara att härda ut. Undrar hur lång tid det tar innan tuttarna fattar galoppen? Inte för länge hoppas jag.. Orkar inte med en mjölkstockning just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar