Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

onsdag 29 juni 2011

Alla andra har pool

Nils blev lite ledsen häromdan när han kom på att vi inte hade någon pool. Alla de andra barnen har pool sa han. Klart att grabben ska ha en egen pool tänkte jag. Och när jag ändå hade spenderbyxorna på så slog jag till på en pump till poolen också.

Nils har badat i sin nya pool både idag och igår. Bilderna är från igår när han var på dejt med en tjej i hans ålder. Han hade på sin soldräkt så att hon inte skulle få för sig något fuffens. Idag badade han näck med lillkusinen. Tyvärr fick badet avbrytas eftersom Nils "gick på toaletten". Lillkusinen kan vara nöjd med att Nils valde han att göra det alldeles utanför poolen istället för i. Man har väl ändå lite hyfs sa Nils.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar