Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

torsdag 9 juni 2011

Nils mår bra

Shit, vilket läkekött han har. Bulan är nästan borta idag. Det är nästan bara skrapsår kvar. Det kan hända att han får ett blåmärke men jag tvivlar på det. Tuuur att allt verkar ha gått bra.

Han sov dåligt inatt men jag vet inte om det berodde på olyckan eller något annat. Han har massa tänder på gång. Han har fått två nya här och fler är på väg. Värsta hajen.

Vi är tillbaka i Bluewater nu. Vi trivdes så bra här så vi bestämde oss för att tillbringa de sista tre dagarna innan Boston här. Det har varit riktigt beachväder och idag har vi delat lite på oss så att vi fått lite egentid vid poolen. En sväng till ett Mall har det blivit också. Jag köpte en Kitchen aid. Med tanke på hur mycket jag kommer att baka hemma nu när jag har en snygg köksmaskin kommer vi kanske rent av gå plus på affären. Kanske. Jag körde dit och hem fast det egentligen bara är G som får köra enligt hyreskontraktet. Så busiga/dumma är vi. Breaking the law, breaking the law...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar