Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

lördag 4 juni 2011

Lite kort med den nya kameran

Det har plåtats ordentligt både idag och igår. Igår ville inte hotellets internet lägga upp bilderna så jag hoppas det ska gå bättre idag. Det kommer nog krävas lite träning att lära sig all finesser med den nya kameran. Här kommer mina favoriter iaf. Tyvärr är de flesta tagna av G. Fnys!

Nils i sin fjärde solhatt. Vi kommer bli ruinerade om han fortsätter så här..



Väldigt lik G

Men när han ler ser man lite kinder från mamma

Nu kan han gå med en hand. Känns väldigt stabil nu faktiskt.

Och tack vare alla heltäckningsmattor (?) ålar han inte alls längre.

Lite mammamys

Pappa får väl också ha sin stund.

Hela familjen Korv på promenad i New Port

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Nils är verkligen lik sin pappa men du har rätt i att han har dina kinder! =)

    Är så avundsjuk på er som har semester!

    SvaraRadera
  2. Tack! Är Isak mest lik dig eller E? Man såg att han var ganska lik dig när du visade ett kort från när du var barn.

    SvaraRadera