Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

lördag 18 juni 2011

Kort inlägg

Det blir ett kort inlägg för G har stuckit till Köpenhamn med sladden till datorn. 

Idag är jag trött. Jag hade hem två tjejkompisar på middag med vin igår. Vi satt och snackade till halv två. Det var hur mysigt och kul som helst men jag var lite orolig att Nils skulle vilja gå upp klockan fem. Det ville han inte men jag är trött ändå. 

Nils sover annorlunda efter att vi kom hem från USA. Han har en orolig fas under natten men när han väl kommer över den så sover han ganska länge på morgonen. Idag gick han upp halv åtta. Det känns otroligt lyxigt med tanke på att han gick upp klockan fyra till fem innan vi åkte. Jag hoppas det fortsätter så.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar