Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

måndag 6 juni 2011

Lite bilder från Provincetown

The Red Inn, där vi åt lunch igår
Synd att det var så ful utsikt bara

Glasspaus

Mumsmums

Såpbubbelmaskin på gatan

Nils vill ha mycket mat

Och det snabbt

Tjänstefolket nuförtiden alltså. Vart ska man gå för att få lite service?

I pyjamas utanför hotellrummet


   

4 kommentarer:

  1. Åh så vackert! Har ni hittat någon bra mat till Nils där? Berätta gärna hur ni gör!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha det jättebra, vad roligt!! Vi har haft en underbar sommarväderslånghelg här. Carolina

    SvaraRadera
  3. Rebecka: Ska skriva ett inlägg om maten vid tillfälle tänkte jag.

    Carolina: Vi har det riktigt bra. Går lättare att resa med Nils än jag trodde. Fast det är ju inte lika avslappnande som att vara ensamma. Gött att ni haft så fint väder! Badar O?

    SvaraRadera
  4. Haha, i havet menar du. Nja. Eftersom vi inte orkat släpa oss ner till havet har hon inte haft en chans. Men hon har fått prova sin nya baddräkt ovanpå kläderna :/ Vi prioriterade inköp av utemöbler och tippen istället. Allt för barnen, inte sant..Bra att Nils mår bra! Carolina

    SvaraRadera