Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

fredag 19 augusti 2011

Det går fort

I samband med att Nils föddes fick han en jacka i present av min snälla farbror och hans fru. När vi fick den tänkte jag att den skulle nog bli fin på. När Nils tog studenten eller så. Just då kändes det som han aldrig skulle bli så stor att han skulle passa i jackan.

Men nu är den alldeles lagom =). Vad fort det går.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar