Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

onsdag 31 augusti 2011

Kom och köp!

Nu ligger lägenheten äntligen ute på Hemnet. Jag hade tänkt att lägga ut lite före- och efterbilder så att man kunde se som gjorts men jag har bestämt mig att vänta med att göra ett sådant inlägg till efter lägenheten är såld. Inte för att jag tror att innanbilderna skulle skrämma iväg någon och jag antar att ingen tror att vi alltid har en uppdukad frukost i köket men jag vill satt så fördelaktiga bilder som möjligt ska ligga ute på lägenheten som möjligt.

Men om man vill titta på lägenheten så når man den här. Nu håller jag tummarna för att många ska vara intresserade av den. Om inte, kanske ni kan få se oss sälja av Nils leksaker i Lyxfällan ;-).

4 kommentarer:

  1. Alltså, verkligen en otrolig lägenhet! Är det ni som renoverat den?

    Fint stylad och bra bilder tycker jag också! Gillar hur mäklaren blåljuger, "idag används det som syhörna", haha!

    Jag vet inte hur marknaden är i Göteborg men jag tror inte att ni får några problem att sälja den! Ska hålla tummarna att ni får det ni vill ha. Och lite till.

    SvaraRadera
  2. Vilken lägenhet!
    Jag kunde inte låta bli att titta på hemnet...hoppas det går bättre för er än för oss. Än så länge har vi ingen intresserad. Börjar känna mig lite desperat även om mäklaren verkar lugn.

    SvaraRadera
  3. Tack =).

    Rebecca: Nja. Vi har fixat i köket och målat om i hela lägenheten. Men slipning och målning av golv har hantverkare gjort och badrummet var färdigt när vi flyttade in. Hoppas du har rätt om försäljningen =).

    Prettomarie: Vad tråkigt att det går segt med försäljningen. Hoppas verkligen det vänder för er. Har ni köpt nytt redan också?

    SvaraRadera
  4. Åh det såg jättefint ut! Gillar verkligen er lägenhet och önskar att Alvhems fanns i Stockholm. Håller tummarna! Ps vill köpa likadan stringhylla och ha i Tures framtida rum.

    SvaraRadera