Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

torsdag 25 augusti 2011

Vårt nya syrum

G har tjatat och tjatat på mig att vi ska ha ett syrum i vår lägenhet och idag fick han fria händer att göra som han ville.






Nej, som ni säkert förstår är det inte G utan stylisten som varit framme.

Så här kommer lite före- och efterbilder från en del av vår hall. Det är ju bara första dagen som stylisten är här så jag vet inte om det är det slutgiltiga resultatet. Och jag lovar att lägga ut de lite mer (hoppas jag verkligen) proffsiga efterbilderna sen när de är klara.

FÖRE




EFTER




Nu är frågan hur vi ska kunna hålla Nils från att pilla på pocketböckerna och tygbitarna som ligger i räckhöjd... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar