Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

söndag 28 augusti 2011

På besök i vårt nya område

Nu är nästan allt fixat. Imorgon kommer stylisten och fönsterputsarna vid niotiden. Fotograferingen sker klockan 10:30. Det känns bra med stylingen, städningen och allt annat jox. Det känns inte som vi kunnat göra så mycket mer för att få folk att bli intresserade av lägenheten. Det är en skön känsla så här i efterhand. Lite som när man kände sig väl förberedd inför en tenta. Man visste inte om det skulle gå bra men man hade iaf gjort det som stod i ens makt för att det skulle göra det.

Idag har stylisten varit här en stor del av dagen och så passade vi på att ta en promenad till vårt nya område och spana in lekplatsen där. Nils trivdes som fisken i vattnet. Men han är en rätt allvarlig typ så det syns kanske inte på korten.









2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint område! Vart är det någonstans?

    SvaraRadera
  2. Tack =). Änggården heter området. Ligger ganska centralt i Göteborg.

    SvaraRadera