Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

torsdag 22 september 2011

Alla säger mjau

Imorse gick jag och Nils till Barnens zoo. När vi kom upp för backen (med en puls i 200) så upptäckte vi att alla djurhagarna var tomma. Jag antar att djuren var på morgonfika. Eller så är det så illa att Barnens zoo stängt för vintern...Fy bubblan.

Som tur var fanns det ändå lite djur att spana på i Slottsskogen. Nils jamade artigt till alla djur vi mötte. Både and och hund.







1 kommentar: