Välkommen till min mammablogg. Folk som inte har barn gör sig förmodligen inte besvär.

Jag är 30 år och mamma till Nils. Min blogg har föregåtts av en hel del funderingar kring det lämpliga i att hänga ut sitt liv och sitt barn på Internet. I takt med mitt eget nyvunna intresse av att läsa om vad andra mammor gör har dock lusten att skriva om mina händelserika dagar som mor tagit överhanden. Bloggen handlar om mitt liv tillsammans med min man G och vår fina unge Nils som föddes den 7/7 2010. Vi bor i en lägenhet i Göteborg men har precis köpt ett hus en bit härifrån.

måndag 12 september 2011

Kort uppdatering

Förlåt för mitt dåliga bloggande det senaste. Det har varit sjukt mycket att fixa inför första visningen, som var idag. Dessutom har vi inte haft något Internet eftersom vi stylat bort alla sladdar i vardagsrummet.

Vi hade otur med vädret på visningen. Gråmulet och regn kan ju få den ljusaste lägenhet att se mörk ut.  Men det verkar ändå ha gått bra enligt mäklaren. Det var många som var intresserade. Den sista visningen är på onsdag och sen är det förhoppningsvis klart. Hoppas, hoppas, hoppas att det är någon som vill ha lägenheten och det till ett för oss acceptabelt pris. Det ska bli väldigt skönt när hela säljgrejen är färdig. Det ligger så mycket jobb bakom varje moment som fotografering och visning. Dessutom är det psykiskt påfrestande att inte veta hur det kommer att gå.

Nils har varit lite krasslig det senaste. Han hade ganska hög feber igår och förkylningen har snarare blivit sämre än bättre. Han har dessutom varit lite ömklig och hängig. Om han inte är bättre imorgon så får det bli ett besök på vårdcentralen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar